مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:202023-12-30اجتماعي

افزایش آلودگی هوای 7 کلانشهر/ بارش باران و وزش باد در 12 استان


سازمان هواشناسی نسبت به سکون نسبی جو و آلودگی هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس در هفت کلانشهر و بارش باران و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در 12 استان هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به سکون نسبی جو و آلودگی هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس در هفت کلانشهر و بارش باران و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در 12 استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از سکون نسبی هوا، افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا از دوشنبه تا چهارشنبه ( 11 تا 13 دی) در کرج، تهران، قم، اصفهان، اراک، مشهد، تبریز خبر داد.

در این شرایط جوی افزایش غلظت آلاینده ها، افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک در مناطق پرتردد ناسالم برای تمام گروه ها پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی در این شرایط جوی مدیریت بهینه در مصرف سوخت های فسیلی در منابع متحرک و ثابت، کاهش تردد غیر ضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز، به ویژه سالمندان، کودکان و افراد باسابقه بیماری های قلبی و تنفسی، پایش مداوم ایستگاه های سنجش آلودگی توسط مراجع ذیصلاح و اتخاذ تدابیر لازم به منظور کنترل میزان آلودگی هوا را توصیه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آلودگی هوای 7 کلانشهر/ بارش باران و وزش باد در 12 استان

افزایش آلودگی هوای 7 کلانشهر/ بارش باران و وزش باد در 12 استان