مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:502023-12-23بين الملل

افشاگری نشریه تایمز؛ نسل کشی در غزه طبق یک برنامه ریزی مشخص انجام می شود


در حالی که پیش از این گزارش افشاگران نشان می داد، اسراییل از یک برنامه هوش مصنوعی برای افزایش شمار کشتار غیرنظامیان استفاده می کند، اکنون تحقیقات نشریه تایمز ثابت کرده که اسراییل به طور کاملا عامدانه، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: تحقیقات نشریه تایمز و تصاویر و اسناد موجود فاش کرده که اسراییل به طور  کاملا عامدانه، دقیقا همان مناطقی را که به شهروندان و غیرنظامیان غزه دستور داده تا به آن، نقل مکان کنند را آماج بمباران خود قرار داده است.

در این گزارش آمده است که با دستور تل آویو به شهروندان غزه برای نقل مکان به جنوب غزه، اسراییل بیشتر خروجی ها و مسیرهای حمل و نقل و عبور مورد نیاز شهروندان را آماج بمباران های گسترده قرار می دهد.

پیش از این نیز گزارش افشاگرانِ منتشر شده در 2 نشریه اسراییلی 972 و Local Call فاش کرده بود که چگونه رژیم صهیونیستی از یک برنامه هوش مصنوعی موسوم به انجیل برای شناسایی اهداف انسانی و افزایش کشتار غیرنظامیان استفاده می کند.

  برنامه ای که به گفته رییس سابق ارتش رژیم صهیونیستی، موجب شناسایی اهداف از 50 مورد در سال طی سال های گذشته، به 100 مورد در روز در جنگ اخیر رسیده است.

مجموعه اطلاعات فاش شده نشان می دهد که تلفات سنگین غیرنظامیان و نسل کشی در جنگ غزه، فقط یک اتفاق غیرقابل اجتناب و ناشی از شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری نشریه تایمز؛ نسل کشی در غزه طبق یک برنامه ریزی مشخص انجام می شود

افشاگری نشریه تایمز؛ نسل کشی در غزه طبق یک برنامه ریزی مشخص انجام می شود