مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 20:302023-12-31بين الملل

امیرعبداللهیان: نقش انگلیس در 75 سال اشغالگری صهیونیست ها روشن است


ریشه بحران فلسطین نه به وقایع 7 اکتبر، بلکه به 75 سال اشغالگری رژیم اسراییل، تجاوز مستمر آن به حقوق اساسی فلسطینیان، ارتکاب جنایات جنگی در فلسطین و نسل کشی این ملت مظلوم باز می گردد که البته نقش انگلیسی در این مسائل روشن است.

- وزیر خارجه کشورمان گفت: ریشه بحران فلسطین نه به وقایع 7 اکتبر، بلکه به 75 سال اشغالگری رژیم اسراییل، تجاوز مستمر آن به حقوق اساسی فلسطینیان، ارتکاب جنایات جنگی در فلسطین و نسل کشی این ملت مظلوم باز می گردد که البته نقش انگلیسی در این مسائل روشن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تماس تلفنی دیوید کامرون وزیر امور خارجه جدید انگلیس با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در روز یکشنبه، 10 دی 1402، آخرین تحولات منطقه و مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این گفتگو، ابراز امیدواری کرد که انگلیس با اتخاذ رویکرد واقع بینانه و سازنده در قبال تحولات منطقه و روابط دوجانبه، به بهبود فضای مناسبات کمک کند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ریشه بحران فلسطین نه به وقایع 7 اکتبر، بلکه به 75 سال اشغالگری رژیم اسراییل، تجاوز مستمر آن به حقوق اساسی فلسطینیان، ارتکاب جنایات جنگی در فلسطین و نسل کشی این ملت مظلوم باز می گردد که البته نقش انگلیسی در این مسائل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: نقش انگلیس در 75 سال اشغالگری صهیونیست ها روشن است

امیرعبداللهیان: نقش انگلیس در 75 سال اشغالگری صهیونیست ها روشن است