مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:502023-12-24حوادث

کشف حدود 155 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی


93 کیلوگرم تریاک و حشیش در نهبندان از 3 کوله پشتی و یک خودروی سواری پژو و 61 کیلو و 800 گرم تریاک از سواری پراید در قاین کشف شد.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین حمل تریاک و حشیش با کوله پشتی، توقیف سواری پژو پارس با 31 کیلو تریاک و کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در نهبندان و دستگیری 21 خرده فروش در قاینات قرار می گیرید.

حمل تریاک و حشیش با کوله پشتی   سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان با همکاری یگان تکاوری 103  دهسلم هنگام کنترل محورهای فرعی به 3 نفر عابر پیاده که در تاریکی شب در حال تردد بوده مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند.

  وی بیان داشت: عابران پیاده با مشاهده مأموران با رها کردن کوله پشتی ها و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند که با اقدام به موقع ماموران 3 نفر متهم دستگیر شدند.

  فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی تکمیلی از کوله پشتی ها مقدار 32 کیلو و 650گرم تریاک و 29 کیلو و 460 گرم حشیش کشف کردند خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود 155 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

کشف حدود 155 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی