مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:502023-12-30سياسي

پشت پرده جریان مخالفت با عرضه اینترنتی دارو


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس، در ضمن دفاع از عرضه اینترنتی دارو، انحصارگران را عوامل پشت پرده جریان مخالفت با سکوهای اینترنتی واسطه در عرضه دارو دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس، هفته گذشته با حضور در برنامه زنده کشیک سلامت که از شبکه سلامت پخش می شد، به پاسخگویی در خصوص شائبه های عرضه اینترنتی دارو پرداخت.

خضریان در این برنامه، در خصوص پشت پرده مخالفت ها با عرضه اینترنتی دارو گفت: دست هایی در زمینه انحصار توزیع دارو وجود دارد که اجازه نمی دهند امکان عرضه ضابطه مند دارو به صورت آنلاین فراهم شود و رییس سازمان غذا و دارو چه از این موضوع مطلع باشد چه نباشد، دارد در چهارچوب مورد نظر این افراد عمل می کند.

این نماینده مجلس درباره فروش آنلاین دارو گفت: عرضه آنلاین دارو باید بر مبنای استانداردهایی که وزارت بهداشت تعیین می کند باشد و با این کار عرضه دارو از داروخانه ها به منازل برای مردم تسهیل شود.

در واقع سکوها تنها نقش ارسال دارو از داروخانه به منازل را ایفا می کنند و هیچ دخالتی در فروش دارو نخواهند داشت.

خضریان ادامه داد: به عنوان مثال، عزیزی به دلیل کهن سالی یا به دلیل کمبود یک دارویی که در داروخانه های اطراف منزلش نمی تواند آن را پیدا کند، به جای اینکه در شهر به دنبال آن دارو در داروخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده جریان مخالفت با عرضه اینترنتی دارو

پشت پرده جریان مخالفت با عرضه اینترنتی دارو