مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 22:402023-12-28اقتصادي

مقررات طرح ریال برون مرزی در کل بانک های کشور عملیاتی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین شامگاه پنجشنبه در حاشیه نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - رییس کل بانک مرکزی گفت: به زودی مقررات طرح ریال برون مرزی در کل بانک های کشور عملیاتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین شامگاه پنجشنبه در حاشیه نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ریال برون مرزی یا آف شور ماه های زیادی است که در بانک مرکزی در حال بررسی است و با اجرایی شدن آن درخواست صادرکنندگان برای صادرات ریالی به افغانستان یا عراق حل می شود و آنان می توانند با ریال برون مرزی رفع تعهدات ارزی خود را انجام دهند.

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به نتایج این نشست افزود: این موضوع یکی از درخواست های تجار مشهدی برای صادرات به افغانستان بود که با اجرایی شدن طرح ریال آف شور پاسخ داده شده و تجار می توانند به جای ارز خارجی برای صادرات از ریال برون مرزی بهره گیرند.

وی اظهار کرد: مقررات طرح ریال برون مرزی در بانک مرکزی تدوین شده و تاکنون یک یا دو بانکی اجرای این طرح را آغاز کرده اند و بزودی در کل بانک های کشور عملیاتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقررات طرح ریال برون مرزی در کل بانک های کشور عملیاتی می شود

مقررات طرح ریال برون مرزی در کل بانک های کشور عملیاتی می شود