مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:352024-01-10بين الملل

نفرین عکس یادگاری در غزه؛ 2 افسر اسراییلی دیگر کشته شدند


ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز از کشته شدن 2 افسر دیگر خود در جریان نبرد زمینی در نوارغزه خبر داد تا به این ترتیب شمار افسرانی که پس از گرفتن عکس یادگاری در منازل فلسطینی ها به هلاکت رسیده اند به 9 نفر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته شدن دو افسر دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در درگیری با نیروهای مقاومت در غزه خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد که سرهنگ سیفی شیوف فرمانده گردان 12 تیپ گولانی در درگیری با نیروهای مقاومت در خانیونس و ستوان الکانا نئولندر   از شهرک افرات واقع در جنوب بیت لحم در کرانه باختری در یکی از جبهه های نبرد غزه کشته شدند.

  بر اساس این گزارش، مرگ این دو افسر نظامی در شبکه های اجتماعی با هشتگ لعنه التصویر فی غزه (نفرین عکس در غزه) برای نظامیان اشغالگر بازتاب یافت.

این دو افسر ارتش رژیم اسراییل طی یک هفته اخیر اقدام به گرفتن عکس یادگاری و تحریک آمیز در منازل شهروندان فلسطینی کرده بودند.

پیش از این دو افسر، هفت نظامی صهیونیست دیگر نیز پس از اقدامی مشابه در منازل فلسطینیها، به هلاکت رسیده بودند.

  بر اساس این گزارش،سرهنگ سیفی شیوف، هفته پیش، در پی ادعای ارتش اشغالگر مبنی بر ورود به منزل رهبر حماس در غزه یحیی السنوار، تصویری از خود در این منزل با پرچم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرین عکس یادگاری در غزه؛ 2 افسر اسراییلی دیگر کشته شدند

نفرین عکس یادگاری در غزه؛ 2 افسر اسراییلی دیگر کشته شدند