مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 19:152024-01-09حوادث

18 هزار زوج اصفهانی به زندگی بازگشتند


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از حل و فصل اختلافات 18 هزار زوج توسط کارشناسان مشاوره این فرماندهی در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

- جهانگیر کریمی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: یکی از معضلات و آسیب های اجتماعی که در کلانتری ها و دادگاه ها با آن روبرو هستیم اختلافات خانوادگی و مشکلات به وجود آمده بین زوج ها است که به دنبال طلاق و جدایی از یکدیگر هستند.

وی بیشترین موضوع مراجعه به واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری ها و همچنین مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان را مربوط به درگیری و اختلاف بین زوجین عنوان کرد و افزود: علت 38 درصد از کل مراجعات به مرکز مشاوره آرامش و واحدهای مشاوره کلانتری های اصفهان در 9 ماهه سال جاری اختلافات خانوادگی بوده است.

 کریمی با اشاره به جلوگیری از کشیده شدن زوج ها به دادگاه های خانواده و طلاق آنها از یکدیگر گفت: با تلاش کارشناسان مشاوران مستقر در واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری ها و مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان در مدت 9 ماهه سال جاری اختلافات خانوادگی 18 هزار زوج حل و فصل و به کانون گرم خانه بازگشتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: بیشتر این زوج ها دارای فرزند بودند و در صورت طلاق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار زوج اصفهانی به زندگی بازگشتند

18 هزار زوج اصفهانی به زندگی بازگشتند