مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:002023-12-22سياسي

رسالت اصلی ما در عصر غیبت زمینه سازی برای فرج است


رسالت اصلی جامعه در عصر غیبت زمینه سازی برای فرج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، حجت الاسلام والمسلمین جاویدی امام جمعه این شهر در خطبه اول امروز یکم دی ماه 1402 ضمن دعوت مردم مومن و انقلابی به تقوای الهی گفت: وی افزود: زمینه سازی کلمه نیست، روح است و معنا، حرکت است و پویایی، شور است و نشاط، زمینه سازی همراهی با امام و همْ افق شدن با اهداف بلند و میثاق با آرمان های بالنده اوست.

او ادامه داد: اما زمینه سازی برای ظهور امری دفعی نیست؛ بلکه سلسله ای از تغییرات و تحولات بنیانی و ساختاری اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را در بر می گیرد که باید توسط انسان ها انجام شود و قرار نیست معجزه ای برای مقدمات و شرایط ایجاد شود.

روشن است که هر کسی نمی تواند این شرایط را محقق سازد و تغییرات را ایجاد کند، بلکه از عهده انسان هایی برمی آید که با برخورداری از الگوی تربیتی ویژه، توان ایجاد تغییر و تحول اجتماعی را داشته باشند.

الگوی تربیتی مناسب برای تربیت انسان های زمینه ساز ظهور، الگوی تربیت حماسی است.

حجت الاسلام والمسلمین جاویدی گفت: تربیت حماسی، سازنده انسان هایی است که به بیان امام صادق علیه السلام محکم تر از فولادند و  بی شک و شبهه می توان قله این نوع تربیت و این نوع انسان سازی را وجود نازنین و شخصیت عظیم الشأن حضرت قمر منیر بنی هاشم ابالفض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت اصلی ما در عصر غیبت زمینه سازی برای فرج است

رسالت اصلی ما در عصر غیبت زمینه سازی برای فرج است