مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:552024-01-09فرهنگي

موسیقی اقوام فراگیر ترین مولفه هویت اجتماعی و ارمغان آورنده وحدت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، امیر حسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تماشای اجرا های سومین شب این رویداد ملی دراین زمینه اظهار داشت: - امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی ضمن تماشای اجرا های شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، موسیقی اقوام را فراگیر ترین مولفه هویت اجتماعی دانست که در عین کثرت، وحدت را به ارمغان می آورد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، امیر حسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تماشای اجرا های سومین شب این رویداد ملی دراین زمینه اظهار داشت: موسیقی اقوام، فراگیر ترین مولفه هویت اجتماعی ما است و در عین کثرت وحدت را برای ما به ارمغان می آورد.

وی افزود: موسیقی که از دیرباز درلایه های زیرین فرهنگی ما جریان داشته است همچون آداب و رسوم ما به یکدیگرمتصل هستند و ازهم وام می گیرند.

مدیرکل دفتر موسیقی می گوید: مردم ما با موسیقی اقوام ایران مأنوس و آشنا هستند و شاهد هستیم در این جشنواره اجرای هنرمندان بزرگ موسیقی اقوام ایران، حس وحدت و همدلی را در مردم عزیز ما تقویت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی اقوام فراگیر ترین مولفه هویت اجتماعی و ارمغان آورنده وحدت

موسیقی اقوام فراگیر ترین مولفه هویت اجتماعی و ارمغان آورنده وحدت