مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:152024-01-02ورزشي

رییس هیئت تکواندو کردستان انتخاب شد


مجمع انتخابات هیئت تکواندو کردستان با حضور رییس فدراسیون و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان برگزار و صادق جمالی به عنوان رییس هیئت استان انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان کردستان ظهر امروز با حضور رییس فدراسیون تکواندو و رییس کمیته مجامع و امور استان ها در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

 در این مجتمع صادق جمالی با کسب 20 رای از 25 رای  ماخوذه به عنوان رییس هیئت تکواندو استان کردستان انتخاب شد.

کردستان پتانسیل خوبی در رشته تکواندو دارد رییس فدراسیون تکواندو در این مجمع اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان حمایت های خوبی از تکواندو داشته و باید به اداره کل بابت قهرمانان خوبی تبریک گفت .

هادی ساعی با اشاره به قهرمانی تکواندوکار کردستانی در مسابقات قهرمانی آسیا افزود: در مسابقاتی که قدرتمندترین ورزشکاران جهان حضور داشتند، این ورزشکار کردستانی خوش درخشید.

وی با بیان اینکه استان کردستان پتانسیل خوبی در تکواندو دارد، خاطرنشان کرد: همه باید به رییس هیئت تکواندو استان در راستای اهداف این هیئت کمک کنند.

صادق جمالی کاندیدای ریاست هیئت تکواندو کردستان در ابتدای این مجمع به تشریح برنام های پیش رو خود پرداخت و گفت: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی تکواندو استان برای سطوح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت تکواندو کردستان انتخاب شد

رییس هیئت تکواندو کردستان انتخاب شد