مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 19:112023-12-24بين الملل

هلال احمر خراسان شمالی 30 هزار عضو دارد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: بیش از 30 هزار نفر در استان عضو داوطلب هلال احمر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در آیین نکوداشت روز جهانی داوطلب، اظهارکرد: بیش از 30 هزار نفر در استان عضو داوطلب هلال احمر هستند.

وی با محکوم کردن حملات و کشتار رژیم غاصب اسراییل، گفت: رژیم اسراییل برخلاف قواعد بین المللی هم داوطلبان هلال احمر را مورد حمله قرار می دهد و هم آنها را بازداشت می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: داوطلبان بسیاری در سراسر جهان فعالیت های متعدد امدادی دارند و کمک های بشر دوستانه ارائه می دهند و برخی از داوطلبان جان خود را در این مسیر از دست می دهند.

محبان با بیان اینکه طی دو سال گذشته بیش از 124 هزار نفر از مردم استان از خدمات هلال احمر بهره مند شده اند، ادامه داد: اضافه شدن دو پایگاه تخصصی، راه اندازی سامانه هوشمند امداد، انجام 2000 عملیات در حوادث مختلف، اجرای چندین پروژه نیمه تمام، تجهیز و خدمات دهی بیشتر مراکز توان بخشی و راه اندازی مرکز غربالگری سرطان پستان، رشد 500 درصدی اعتبارات هلال احمر، آموزش بیش از 50 هزار نفر، اجرای طرح های مختلف نظیر طرح دادرس و توزیع 3000 بسته معیشتی از جمله اقدامات و فعالیت های بشر دوستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر خراسان شمالی 30 هزار عضو دارد

هلال احمر خراسان شمالی 30 هزار عضو دارد