مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 14:312024-01-04سياسي

تعیین بازه زمانی دو هفته ای برای ارسال اطلاعات پروژه های جدید در کردستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی پیش از ظهر امروز در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان اظهار کرد: سیاست و رویکرد سازمان این است که هر تخصیص ابلاغ شود با رویکرد و سیاست اتمام پروژه های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالا توزیع می شود.

وی گفت: علیرغم تاکیدات ما در سال گذشته تعدادی پروژه های جدید از سوی دستگاه ها تعریف شده است، تعدادی از این پروژه ها مجوز ماده 23 را به کمیسیون ابلاغ نکرده اند هر دستگاه حداکثر تا دو هفته آینده اطلاعات کامل پروژه های جدیدی را که آغاز کرده اند باید ارسال کنند.

وی در مورد زمین های ارتش و ضرورت پاسخگویی دستگاه ها در این خصوص گفت: وقتی مصوبه ای تایید و بازه زمانی تعیین می شود دستگاه ها مکلف هستند نسبت به مکاتبات پاسخ دهند.

محمدی تصریح کرد: موضوع دیگری که در دستور کار قرار گرفت اجرایی شدن یک درصد بند 5 قانون 43 در خصوص حقوقات دولتی برگشت فروش معادن به استان بود که بزودی به دستگاه اجرایی ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و عمومی از دیگر مصوبات جلسه شورا بود، گفت: این مهم در دو حوزه مولدسازی و پتانسیل تبصره 4 قانون بودجه است که دستگاه های مرتبط با این دو موضوع در حال اجرای کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین بازه زمانی دو هفته ای برای ارسال اطلاعات پروژه های جدید در کردستان

تعیین بازه زمانی دو هفته ای برای ارسال اطلاعات پروژه های جدید در کردستان