مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 15:352024-01-04سياسي

اقدام تروریستی کرمان در اراده ملت برای ستاندن انتقام سخت تاثیری نخواهد داشت


اقدام کوردلانه حادثه گلزار شهدای کرمان هیچ تاثیری در اراده ملت در ستاندن انتقام سخت نخواهد داشت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان  امروز با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی کوردلانه در کرمان را محکوم و شهادت جمع زیادی از هم وطنان را در این حادثه تسلیت گفت.

  متن پیام مهدی دوستی استاندار هرمزگان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم   دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران، بار دیگر ذات پلید و ناپاک خود را برای همگان عیان کرده و در اقدامی ناجوانمردانه با طراحی عملیاتی کور، خون کودکان، زنان و مردان بیگناه را بر زمین ریختند.

 اقدام ناجوانمردانه تروریست ها در مسیر گلزار شهدای کرمان نشانگر وحشت بی حد و حصر استکبار جهانی از راه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی است، آن ها به خوبی دریافته اند که انتهای مسیر حاج قاسم، غایتی جز نابودی شیطان بزرگ و ولد نامبارکش رژیم صهیونیستی ندارد از این رو به دست و پا افتاده و برای حفظ خود به هر ریسمان پوسیده ای چنگ می زنند.

بدانند و با خود تکرار کنند که باطل رفتنی است و این اقدامات کور هیچ تاثیری در اراده ملت ایران برای ستاندن انتقام سخت نخواهد داشت.

  از این رو اینجانب به عنوان سرباز کوچک ولایت، ضمن محکومیت عملیات تروریستی کرمان و تبریک و تسلیت به خانواده های داغدار و مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام تروریستی کرمان در اراده ملت برای ستاندن انتقام سخت تاثیری نخواهد داشت

اقدام تروریستی کرمان در اراده ملت برای ستاندن انتقام سخت تاثیری نخواهد داشت