مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:302024-01-17سياسي

هشدار و ضرب الاجل 10 روزه به مسوولان سی سخت


معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد هشدار و ضرب الاجلی 10 روزه به مسوولان سی سختی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه پیشگیری از وقوع جرم در محل دادگستری دنا با حضور حسنی معاون پیشگیری از وقوع جرم، فرماندار دنا، دادستان دنا، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری برگزار شد.

سید عیسی حسنی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: برنامه پیشگیری از وقوع جرم یک برنامه فراقوه ای است یعنی 23 دستگاه و نهاد بودجه پیشگیرانه می گیرند و کاری نمی کنند که به سازمان برنامه و بودجه اعلام کردیم مبلغی که این سازمانها و نهادها دریافت کردند را به ما اعلام کنند تا مشخص شود کجاها هزینه شده است.

حسنی اظهار داشت: وقتی ما بهداشت غذایی داشته باشیم جرمی صورت نخواهد گرفت، وقتی در محله های ما چراغ های برق روشن باشد فرد سارق جرات دزدی ندارد و 50 درصد  جرم کمتر صورت می گیرد، وقتی خانه ها پارکینگ داشته باشند و ماشین خود را در پارکینگ بگذارند سرقت های ضبط و باند صورت نمی گیرد و جرم کمتر اتفاق می افتد و این یعنی پیشگیری از وقوع جرم.

وی گفت: اما زمانی که پارکینگ ها را تبدیل به سوییت کردند و رهن و اجاره می دهند قطعا ماشینی که در خیابان پارک باشد مورد دستبرد قرار خواهد گرفت و مهمتر اینکه  مسئولین باید به فرمایشات مقام مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار و ضرب الاجل 10 روزه به مسوولان سی سخت

هشدار و ضرب الاجل 10 روزه به مسوولان سی سخت