مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:102024-01-08سياسي

مخبر: عامل اصلی اقتدار ایران اسلامی، مردمی بودن نظام است


در جلسه ستاد راهبردی دهه فجر انقلاب اسلامی به ریاست معاون اول رییس جمهور آخرین وضعیت برگزاری برنامه های جشن پیروزی انقلاب مورد بررسی و تمهیدات لازم برای اجرای هرچه باشکوه تر این ایام در دستور کار قرار گرفت.

- در جلسه ستاد راهبردی دهه فجر انقلاب اسلامی به ریاست معاون اول رییس جمهور آخرین وضعیت برگزاری برنامه های جشن پیروزی انقلاب مورد بررسی و تمهیدات لازم برای اجرای هرچه باشکوه تر این ایام در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این جلسه که پیش از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد، دهه فجر را لیله القدر جمهوری اسلامی خواند و با اشاره به اقتدار نظام در عرصه منطقه ای و بین المللی گفت: اگرچه امروز به لحاظ نظامی در سطح بالایی قرار داریم اما عامل اصلی اقتدار ایران اسلامی، مردمی بودن نظام است.

معاون اول رییس جمهور افزود: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد بودیم که نتیجه جنگ زمانی تغییر کرد که مردم به صحنه آمدند و با ساده ترین سلاح ها به تقابل با دشمن بعثی پرداختند.

وی با تاکید بر اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی نیز همه ساله با محوریت مردم برگزارشده است خاطر نشان کرد: دهه فجر امسال به دلایل مختلف همچون اوضاع منطقه، انتخابات پیش رو و تلاش های نظام استکبار برای ایجاد شکاف میان مردم با نظام، از اهمیت دو چندان برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: عامل اصلی اقتدار ایران اسلامی، مردمی بودن نظام است

مخبر: عامل اصلی اقتدار ایران اسلامی، مردمی بودن نظام است