مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:252023-12-29سياسي

9 دی حماسه ملت ایران در دفاع از اصل نظام و ولایت بود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی( عج) سپاه استان زنجان با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی ملت ایران گفت: 9 دی حماسه ملت در دفاع از اصل نظام و ولایت بود.

- حجت الاسلام محب علی احدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی( عج) سپاه استان زنجان در گفت وگو با فارس با اشاره به فرارسیدن حماسه عظیم 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی، قیام ملت ایران در دفاع از اصل نظام و ولایت بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی( عج) سپاه استان زنجان با بیان اینکه برگ برنده و قاطع نظام، ملت همیشه در صحنه ایران است، تصریح کرد: این ملت با حضور در حماسه 9 دی برای مقابله با فتنه گران به صحنه آمدند و هم فتنه گران را منکوب کردند و هم یکی از بزرگ ترین حماسه های تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زده و آن را بیمه کردند.

وی ادامه داد: فتنه 88 آن قدر خطرناک و پیچیده بود که اگر در هر کشوری اتفاق می افتاد سقوط آن کشور حتمی بود.

احدی حماسه 9 دی را یکی از روزهای ویژه و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: در این روز هم بصیرت و غیرت دینی مردم به نمایش گذاشته شده و هم این حماسه باعث یأس مطلق دشمنان انقلاب شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی( عج) سپاه استان زنجان با بیان اینکه مسئولان کشور در همه ادوار باید قدردان حضور مردم همیشه در صحنه باشند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی حماسه ملت ایران در دفاع از اصل نظام و ولایت بود

9 دی حماسه ملت ایران در دفاع از اصل نظام و ولایت بود