مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:452023-12-22سياسي

امام جمعه مشکین شهر: توطئه دشمنان ایجاد نا امیدی در بین مردم است


دشمنان در تلاش برای تضعیف روحیه مردم برای شرکت در انتخابات هستند و حضور حداکثری در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری یک وظیفه شرعی و ملی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه شهرستان مشکین شهر در خطبه های این هفته شهرستان مشکین شهر اظهار کرد: دشمنان در تلاش برای تضعیف روحیه مردم برای شرکت در انتخابات هستند و حضور حداکثری در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری یک وظیفه شرعی و ملی محسوب می شود و مردم با حضور در پای صندوق های رای ضمن خنثی سازی توطئه دشمنان، افراد اصلح را انتخاب کنند تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

وی به حضور گسترده مردم در تشییع 280 شهید گمنام در نقاط مختلف ایران اسلامی اشاره کرده و افزود: مردم قدرشناس ایران با حضور باشکوه خود مراسم پرشوری را رقم زدند و همزمان با سراسر کشور نیز مردم شهرستان مشکین شهر با حضور ولایی و پرشور خود در تشییع 2 شهید گمنام در این شهرستان شور و شعور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه مشکین شهر گفت: صله ارحام از ارکان دین اسلام بوده و در آموزه های دینی و فرهنگ اسلامی نیز بدان توصیه شده است و لذا باید مورد توجه تمام خانواده ها قرار گیرد و تقویت و اعتلای خانواده، توجه ویژه برای تشکیل یک جامعه ارمانی است که با همدلی و صمیمیت می توان به این هدف رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مشکین شهر: توطئه دشمنان ایجاد نا امیدی در بین مردم است

امام جمعه مشکین شهر: توطئه دشمنان ایجاد نا امیدی در بین مردم است