مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:552024-01-13حوادث

رای دادگاه محمد جامه بزرگ ابلاغ شد / یک مامور امنیتی حکم قصاص گرفت


رای دادگاه محمد جامه بزرگ در مورخه 20 دی ماه به وکلای پرونده و شکات و اولیاء دم ابلاغ شد که به موجب رای شعبه پنجم دادگاه نظامی یک تهران متهم ردیف اول یعنی شلیک کننده با سلاح گرم و مرتکب قتل محکوم به قصاص نفس و درنتیجه مجازات اعدام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامتداد؛ براساس این رای 4نفر از مامورین محکوم به اعدام و احکام حبس با تاکید بر عدم امکان برخورداری از تخفیف و پرداخت جزای نقدی شده اند و 7نفر دیگر از مامورین دستگیر شده بنا بر حکم صادره تبرئه که البته برائت ایشان قطعی نیست.

  در مهرماه سال گذشته محمد جامه بزرگ در نیمه شب توسط یورش گروهی از مامورین به داخل منزلش در ملارد به قتل رسید.

   پیام درفشان وکیل خانواده جامه بزرگ در این خصوص به امتداد گفت:   رای دادگاه در مورخه 20 دی ماه به وکلای پرونده و شکات و اولیاء دم ابلاغ شد که به موجب رای شعبه پنجم دادگاه نظامی یک تهران متهم ردیف اول یعنی شلیک کننده با سلاح گرم و مرتکب قتل محکوم به قصاص نفس و درنتیجه مجازات اعدام شده است.

    همچنین متهم ردیف دوم که مسئولیت فرمانده میدان را برعهده داشته و سراکیپ گروه دوم نیز بوده که ورود گروه ایشان منجر به وقوع قتل شده است بنا بر آمریت غیرقانونی در ورود به عنف با نظر دادگاه بدون رعایت مقررات مربوطه به تخفیف مجازات به حبس محکوم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای دادگاه محمد جامه بزرگ ابلاغ شد / یک مامور امنیتی حکم قصاص گرفت

رای دادگاه محمد جامه بزرگ ابلاغ شد / یک مامور امنیتی حکم قصاص گرفت