مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 21:202023-12-27سياسي

جذب 59 مبلغ در مدارس چهارمحال و بختیاری


مدیرکل آموزش وپرورش چهارمحال وبختیاری گفت: در آزمون استخدامی امسال، تاکنون 59 مبلغ زن و مرد شامل 42 نفر در دوره ابتدایی و 17 نفر نیز دبیری جذب آموزش وپرورش شدند که اقدام بسیار مبارکی است و به اشاعه فرهنگ دینی در مدارس کمک خواهد کرد.

-   افشین امیریان امروز، ششم دی ماه در دومین نشست شورای اقامه نماز و زکات استان در سال 1402 که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد با اشاره به اینکه تا کنون یک هزار و 655 نفر شامل یک هزار و 97 معلم و 556 مبلغ از جمله بالغ بر 350 مبلغ امین در حوزه اقامه نماز در آموزشگاه ها فعال هستند، اظهار کرد: در آزمون استخدامی امسال، تا کنون 59 مبلغ خانم و آقا شامل 42 نفر در دوره ابتدایی و 17 نفر نیز دبیری جذب آموزش وپرورش شدند که اقدام بسیار مبارکی است و به اشاعه فرهنگ دینی در مدارس کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: در خصوص زنگ نماز، تمرکز جدی ما بر دوره ابتدایی است زیرا این پایه بسیار اثرگذار بوده و در دوره ابتدایی، شعار شروع با قرآن پایان با نماز را نهادینه کرده ایم.

در سال دوم ابتدایی آموزش عملی نماز و در سال سوم نیز آموزش کلیه اذکار نماز را داریم که در غالب یک هزار و 53 مدرسه ابتدایی با حدود 114 هزار دانش آموز ابتدایی اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 59 مبلغ در مدارس چهارمحال و بختیاری

جذب 59 مبلغ در مدارس چهارمحال و بختیاری