مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:462024-01-08اجتماعي

مشکل گرمایشی آموزشگاه روستای «شطزل» در نهاوند برطرف شد


رییس اداره آموزش و پرورش خزل نهاوند گفت: مشکل گرمایشی روستای شطزل از توابع بخش خزل با وصل گاز برطرف شده و سیستم گرمایشی آموزشگاه فعال است.

- صادق سلگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: ساخت آموزشگاه روستای شطزل از تعهدات اداره کل نوسازی مدارس بوده و اخیرا تحویل شده اما به علت بدهی 300 میلیونی به پیمانکار گاز آن وصل نشده بود که این موضوع گلایه مندی اهالی روستا را در پی داشت.

وی افزود: البته طبق روال قانونی کار وصل گاز باید اواخر دی ماه انجام شود اما با توجه به برودت هوا این موضوع در دستور کار قرار گرفت و پیگیری های لازم را انجام دادیم.

رییس اداره آموزش و پرورش خزل نهاوند گفت: به منطور رفع مشکل با پیمانکار طرح رایزنی کردیم و مکاتباتی نیز با معاون عمرانی نوسازی مدارس انجام دادیم که سرانجام با قول پرداخت بدهی پیمانکار ظرف دو ماه آینده گاز آموزشگاه وصل شد.

وی با بیان اینکه رفع مشکل گرمایشی مدارس یکی از دغدغه های آموزش و پرورش در فصل سرماست افزود: البته تا قبل از وصل گاز آموزشگاه، وسایل گرمایشی مانند هیتر برقی در اختیار مدیر مدرسه قرار داده شد و از آنجا بازدید هم داشتیم که خوشبختانه مشکلی وجود نداشت چراکه در غیر این صورت دانش آموزان قادر به حضور در کلاس نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل گرمایشی آموزشگاه روستای «شطزل» در نهاوند برطرف شد

مشکل گرمایشی آموزشگاه روستای «شطزل» در نهاوند برطرف شد