مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 06:252023-12-26اجتماعي

آزادسازی 3700 مترمربع از اراضی ملی بخش لاریجان آمل


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل گفت: 3 هزار و 700 متر مربع از اراضی ملی با تخریب بنای سه طبقه در روستای آخا منطقه امیری بخش لاریجان آزادسازی شد.

- علی اصغر اسماعیل زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به قلع و قمع بنای غیرمجاز در اراضی ملی لاریجان، اظهار کرد: 3 هزار و 700 متر مربع از اراضی ملی در بخش کوهستانی لاریجان آزادسازی شد.

وی با اشاره به اینکه این بنای غیرمجاز در روستای در روستای آخا منطقه امیری قلع شد، افزود: متخلف بدون مجوز قانونی اقدام به تصرف 3 هزار و 700 مترمربع از اراضی ملی کرده و در آن احداث ساختمان در سه طبقه انجام داد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل تصریح کرد: با دستور مقام قضایی بنای غیرمجاز قلع و قمع شده و عرصه ملی توسط مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل آزاد شد.

تخریب بنای غیرمجاز و آزادسازی حریم ملی وی با اشاره به در اجرای دستور رییس دادگاه بخش لاریجان، مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل، سرجنگلبانی لاریجان و امامزاده عبدالله با همکاری مأموران انتظامی بخش لاریجان، متذکر شد: با هماهنگی و تعامل دستگاه های قضایی و انتظامی این اقدام بزرگ در راستای حفظ طبیعت بکر لاریجان و منابع طبیعی به سرانجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 3700 مترمربع از اراضی ملی بخش لاریجان آمل

آزادسازی 3700 مترمربع از اراضی ملی بخش لاریجان آمل