مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:002024-01-02سياسي

کمک 84 میلیارد تومانی سپاه به نیازمندان کردستان در قالب نهضت خدمت مومنانه


جانشین سپاه بیت المقدس کردستان با اعلام اینکه امسال بیش از 42 میلیارد تومان خدمت مومنانه به مردم استان ارائه شده است، گفت: امروز هم به یاد حاج قاسم حدود 32 میلیارد تومان بسته معیشتی و جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار جمشید رضایی صبح امروز در مراسم نهضت خدمت مومنانه سپاه کردستان که با عنوان به یاد حاج قاسم و با حضور مسوولان استانی در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا، اظهار کرد: حدود 75 سال پیش بلوک شرق و غرب همه یهودیان را به سمت فلسطین با این شعار که همه مسلمان هستید، سوق دادند.

وی تصریح کرد: به دنبال این قضیه، اسراییل و یهودیان 85 درصد خاک فلسطین را غصب کردند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به آبروریزی اسراییل در عملیات طوفان الاقصی اشاره و تصریح کرد: بعد از این عملیات کشورهای ابرقدرت از اسراییل حمایت می کنند و آنها با دو شعار، حماس را از بین می بریم و اسرا را آزاد خواهیم کرد، با حمله به غزه تاکنون بیش از 22 هزار نفر را به شهادت رسانده اند.

سردار رضایی اضافه کرد: شهید سلیمامی محور مقاومت بود و در هفته مقاومت و به یاد حاج قاسم، سپاه کردستان بیست و هشتمین مرحله نهضت مومنانه را برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 84 میلیارد تومانی سپاه به نیازمندان کردستان در قالب نهضت خدمت مومنانه

کمک 84 میلیارد تومانی سپاه به نیازمندان کردستان در قالب نهضت خدمت مومنانه