مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:202023-12-23فناوري

مدیرعامل مخابرات ایران تاکید کرد: نقش پررنگ مخابرات در اقتصاد دیجیتال


مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: برای اینکه نقش مخابرات در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، فعالیت هایی را مانند انقلاب صنعتی چهارم و اقتصاد دیجیتال آغاز کردیم.

- مدیرعامل مخابرات ایران تاکید کرد: نقش پررنگ مخابرات در اقتصاد دیجیتال مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: برای اینکه نقش مخابرات در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، فعالیت هایی را مانند انقلاب صنعتی چهارم و اقتصاد دیجیتال آغاز کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید سلطانی امروز در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران بزرگ ترین اپراتور جمهوری اسلامی ایران است که با بیش از 30 میلیون مشترک تلفن ثابت، بزرگ ترین مشتریان از باند پهن و دارا بودن 70 میلیون مشترک سیار به مردم خدمت ارایه می کند.

وی افزود: این شرکت برای خدمت به مردم گام برمی دارد و رویکردی که ما در شرکت مخابرات ایران در سه سال اخیر پیگیری می کنیم، این گونه است که در این شرکت توسعه زیرساخت های ارتباطی را داریم و به شدت آن را دنبال می کنیم.

اما براساس برنامه راهبردی فیبر نوری که برای ما ترسیم شده، از توانمندی های شرکت مخابرات برای برنامه های کلان وزارت ارتباطات استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل مخابرات ایران تاکید کرد: نقش پررنگ مخابرات در اقتصاد دیجیتال

مدیرعامل مخابرات ایران تاکید کرد: نقش پررنگ مخابرات در اقتصاد دیجیتال