مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:202023-12-26اقتصادي

وصول درآمدهای عمومی دولت به صورت مجدانه پیگیری شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: وصول درآمدهای عمومی دولت باید به صورت مجدانه پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی ظهر امروز در جلسه ستاد تجهیز درآمد استان با اشاره به رویکرد جدید سازمان برنامه و بودجه کشور در تخصیص اعتبارات به استان ها اظهار کرد: با عنایت به رویکرد جدید این سازمان در تخصیص اعتبارات با توجه به میزان تحقق درآمدهای مصوب استان ها، لازم است از تمامی ابزارها و رویکردهای منطقی و با رعایت عدالت در راستای وصول درآمدهای عمومی دولت استفاده شود.

وی به سهم 3 هزار و 24 میلیارد ریالی پیش بینی شده درآمدهای استان کردستان در قانون بودجه سال 1402 گریزی زد و گفت: لازم است تمام دستگاه های اجرایی دارای ردیف درآمدی در قانون بودجه نسبت به برنامه ریزی های لازم براز شناسایی، جلوگیری از فرارهای مالیاتی و تحقق این تکالیف قانونی اقدام نمایند.

محمدی تاکید کرد: باید در نظر داشت که وصول درآمدهای عمومی دولت به معنای افزایش اخذ مالیات از مودیان خوش حساب مشاغل نیست بلکه هدف جلوگیری از فرارهای مالیاتی و اخذ مالیات قانونی از فعالان عمده اقتصادی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از برگزاری جلسات این ستاد به صورت ماهانه و با هدف رصد و نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی در درآمدهای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول درآمدهای عمومی دولت به صورت مجدانه پیگیری شود

وصول درآمدهای عمومی دولت به صورت مجدانه پیگیری شود