مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:052023-12-30سياسي

تقویت مسؤولیت اجتماعی دانشجویان از اهداف مهم معاونت فرهنگی وزارت علوم است


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: مهم ترین افقی که ما پیش روی خودمان در مجموعه معاونت فرهنگی قرار داده ایم تقویت مسؤولیت اجتماعی دانشجویان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی شاهرود، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تسلیت  شهادت سردار سید رضی موسوی و وفات حضرت ام البنین به خانواده شهدا ادا احترام کرد و با بیان آیاتی از قرآن کریم بر زنده بودن شهدا تاکید کرد و خواستار حرکت در مسیر شهدا شد.

کلانتری، شاهرود را شهری تاریخی و عالم خیز دانست و ضمن اشاره به علما و عرفای آن که خود سند هویتی برای مردم این شهرستان محسوب می شوند، تاکید کرد: در تاریخ ایران زمین معلمی شأن والایی دارد و باید جایگاه استاد که مجموعه ای از شئونات و فضائل اخلاقی همراه با دانایی است را به درستی حفظ کرد.

وی تعامل دانشگاه و جامعه را  در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها دانست و برگزاری رویدادهای فرهنگی که با تاریخ و هویت نسبتی را برقرار کند، رهگشا دانست و افزود: دانشگاه صنعتی شاهرود با قدمت و خوش نامی قابل توجه، دانشگاهی معتبر و دارای ظرفیت های فراوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مسؤولیت اجتماعی دانشجویان از اهداف مهم معاونت فرهنگی وزارت علوم است

تقویت مسؤولیت اجتماعی دانشجویان از اهداف مهم معاونت فرهنگی وزارت علوم است