مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:252024-01-14سياسي

پیرهادی: شهرداری به ایمنی باغ کتاب ورود کند


عضو شورای شهر تهران به ناایمنی باغ کتاب اشاره کرد و گفت: اگر آتش سوزی در این مکان رخ دهد، مثل انبار باروت خواهد بود و گزارش آتش نشانی موجود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، مهدی پیرهادی امروز 24 دی 1402 در جلسه علنی شورای شهر تهران به ساختمان های ناایمن شهر اشاره کرد و گفت: بعضا برخی از این ساختمان های ناایمن متعلق به نهادهای دولتی، غیردولتی و .

است و و حتی برخی از ساختمان های شهرداری تهران هم ناایمن است این توجیهی ندارد که سازمان وابستگی دارند و ساختمان آنها ناایمن باشد و باید در این زمینه ورود شود.

پیرهادی به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان آتش نشانی و سازمان مدیریت بحران شهر تهران از باغ کتاب اشاره کرد و گفت: وضعیت ایمنی در این ساختمان نابسامان است و خانواده های زیادی از این مکان استفاده می کنند و  اگر آتش سوزی رخ دهد مثل انبار باروت خواهد بود و گزارش آتش نشانی در این زمینه موجود است.

عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری تهران می خواهیم با قید فوریت ورود کند و این موضوع در دستور کار قرار گیرد و اگر اتفاقی رخ دهد قابل جبران نیست البته بنده گزارش را برای مهدی چمران رییس شورای شهر تهران ارسال می کنم اما فکر می کنم اگر کسی این گزارش را  بخواند دیگر نمی تواند شب  استراحت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرهادی: شهرداری به ایمنی باغ کتاب ورود کند

پیرهادی: شهرداری به ایمنی باغ کتاب ورود کند