مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:502024-01-15سياسي

18 هزار نفر ظرفیت پذیرش معتکفین در قم


امسال 19 مسجد برای برادران و 28 مسجد برای خواهران در قم در نظر گرفته شده که نسبت به پارسال 9 مسجد بیشتر است، ظرفیت پذیرش معتکفین قم نیز 18 هزار نفر است که از این تعداد 10 هزار ظرفیت برای خواهران و 8 هزار ظرفیت برای برادران است.

- ایسنا/قم رییس ستاد مرکزی اعتکاف اظهار کرد: امسال 19 مسجد برای برادران و 28 مسجد برای خواهران در قم در نظر گرفته شده که نسبت به پارسال 9 مسجد بیشتر است، ظرفیت پذیرش معتکفین قم نیز 18 هزار نفر است که از این تعداد 10 هزار ظرفیت برای خواهران و 8 هزار ظرفیت برای برادران است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا تکیه ای رییس ستاد مرکزی اعتکاف با گرامیداشت آغاز ماه رجب، بیان کرد: در قرآن کریم به اعتکاف به عنوان سنت حسنه تأکید شده است و این سنت باید در جامعه اسلامی پویا باشد، پیش از انقلاب اسلامی تعداد اندکی که اکثراً از طلاب و روحانی بودند در این مراسم شرکت می کردند، اما به برکت انقلاب اسلامی این مراسم معنوی بسیار با برکت شد و همه اقشار جامعه در آن شرکت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ستاد مرکزی اعتکاف، وی با بیان اینکه ماهیت نظام اسلامی ماهیت معنوی و اخلاقی است، گفت: مهم ترین سند این معنویت و اخلاق نیز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سه محور خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی تعریف شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار نفر ظرفیت پذیرش معتکفین در قم

18 هزار نفر ظرفیت پذیرش معتکفین در قم