مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:402024-01-13اجتماعي

نخستین پردیس فناوری صنایع خلاق و فرهنگی مناطق کم برخوردار کشور ایجاد می شود


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: با بسته شدن تفاهم نامه مشترک، نخستین پردیس فناوری صنایع خلاق و فرهنگی مناطق کم برخوردار کشور ایجاد می شود.

- ایسنا/سمنان رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: با بسته شدن تفاهم نامه مشترک، نخستین پردیس فناوری صنایع خلاق و فرهنگی مناطق کم برخوردار کشور ایجاد می شود.

داود مداح امروز (23 دی ماه) اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری میان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و خانه احسان محله ناسار و اسفنجان سمنان با هدف ایجاد پردیس فناوری صنایع خلاق و فرهنگی در خانه احسان امضا و مبادله شد.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه همکاری با هدف ایجاد بستری مناسب برای بهره مندی محله های کم برخوردار از ظرفیت پارک علم و فناوری و شکوفایی خلاقیت و جذب نوجوانان و جوانان مستعد به سوی فعالیت های دانایی محور و ایجاد اشتغال بسته شد.

اعتبار پنج ساله این تفاهم نامه با توافق طرفین قابل تمدید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، عبدالعلی ملحی، مدیر خانه احسان سمنان نیز با بیان اینکه راه اندازی پردیس فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با هدف هدایت ایده های نوآوران و اشتغال زایی در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق می تواند بسیار اثرگذار باشد گفت: کمک به افزایش ثروت، حمایت از تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پردیس فناوری صنایع خلاق و فرهنگی مناطق کم برخوردار کشور ایجاد می شود

نخستین پردیس فناوری صنایع خلاق و فرهنگی مناطق کم برخوردار کشور ایجاد می شود