مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:552024-01-09سياسي

حاج قاسم بدون بندگی خداوند حاج قاسم نمی شد


مدیر مطالعات استراتژیک اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت : هنوز پس از چهار سال که از شهادت سردار دلها گذشته ، هرروز جلوه ای از فداکاری های این سردار اسلام نمایان می شود که مسیر پیروزی جبهه مقاومت را هموار کرده است.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا غلامی  نماینده دانشجویان ایران  در همایش بین المللی شهید القدس که با حضور جمعی از مسئولین  و دانشجویان از کشور های عراق ، سوریه ، لبنان ، یمن ، افغانستان و ایران در تهران برگزار گردید بیان کرد: امروز ما در موقعیتی از تاریخ قرار گرفته ایم که باید عمیق تر ، وسیع تر و از نگاه تحلیل گرانه به وقایع نگاه کنیم.

وی اضافه کرد : امروز در نبرد تمدنی جبهه حق با استکبار که نوک این رویارویی در غزه شریف و مقتدر ، تجلی پیدا کرده ورق بشریت به نفع حق طلبان برگشته است و عملیات سراسر غرورآفرین طوفان الاقصی نشان داد که یک گروه رزمنده و مجاهد ، با امید و ایمان می تواند هیمنه پوشالی چهارمین ارتش جهان و امپراتوری رسانه و جنگ روایت ها و همه خباثت ها را در هم بشکند.

او افزود : طوفان الاقصی نشان داد در جنگ بین اراده ها و ارابه ها  ، در جنگ بین نیروهای انسانی با ایمان  با تجهیزات و اپراتور ها ، این انسان با ایمان است که پیروز است و این وعده الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم بدون بندگی خداوند حاج قاسم نمی شد

حاج قاسم بدون بندگی خداوند حاج قاسم نمی شد