مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 18:552024-01-02سياسي

دیدار صمیمانه دانشجویان از مادران آسایشگاه سالمندان


خانم مبینا نورزیانی مسوول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی گفت: دانشجویان بسیجی با اهدا گل و هدیه سعی در ایجاد لبخند بر لب مادران آسایشگاه سالمندان و پاسداشت مقام مادر داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه خانم مبینا نورزیانی مسوول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زهرا(س) اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت و پاسداشت مقام زن و مادر، دانشجویان بسیجی این دانشگاه از آسایشگاه سالمندان مهرورزان بازدید کردند و تلاش شد لبخندی به لب مادران همشهری مان بیاوریم.

وی افزود: ازآنجاکه افراد حاضر در این آسایشگاه اکثراً از مادرانی هستند که به علت های مختلف در این آسایشگاه زندگی می کنند و به دلیل نیاز ایجاد جهت تقویت روحی و ایجاد فضای شادی و نشاط برای این مادران کهن سال این تصمیم به این سنت حسنه گرفته شد مسوول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی تصریح کرد: با ورود دانشجویان بسیجی به آسایشگاه سالمندان ساعاتی به یادماندنی برای خودمان و مادران همشهری ثبت شد که اشک و لبخند دوستان چاشنی این بازدید بود.

وی ادامه داد: در پایان با اهدا گل و هدیه، دل خوشی هرچند کوچکی در دل مادرانمان مهمان کردیم، به امید لبخند همیشگی تمام مادران سرزمینم ایران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار صمیمانه دانشجویان از مادران آسایشگاه سالمندان

دیدار صمیمانه دانشجویان از مادران آسایشگاه سالمندان