مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:152023-12-23بين الملل

نیروهای رژیم صهیونیستی به جنین و دیگر مناطق یورش بردند


ارتش رژیم صهیونیستی به یورش های خود به شهرک ها و شهرهای کرانه باختری اشغالی ادامه می دهد و این یورش ها با قتل و بازداشت شهروندان فلسطینی و تخریب خانه ها و دارایی های آنها همراه است.

- ارتش رژیم صهیونیستی به یورش های خود به شهرک ها و شهرهای کرانه باختری اشغالی ادامه می دهد و این یورش ها با قتل و بازداشت شهروندان فلسطینی و تخریب خانه ها و دارایی های آنها همراه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبگاه العربی الجدید، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در ساعات اولیه بامداد امروز شنبه به شهر و اردوگاه جنین و نیز شهرک بیتا و روستای قریوت واقع در جنوب نابلس یورش بردند.

برخی رسانه های فلسطینی اعلام کردند که اشغالگران به اردوگاه الدهیشه در بیت لحم واقع در جنوب کرانه باختری نیز یورش بردند.

این رسانه ها با اشاره به انتقال استحکامات نیروهای اشغالگر به شهر جنین از جمله یک دستگاه بلدوزر نظامی آنها گزارش دادند که آنها در آسمان اردوگاه جنین بمب های نوری شلیک کردند.

همچنین این رسانه ها اعلام کردند که از بلندگوهای اردوگاه عین السلطان در شهر اریحا واقع در شرق کرانه باختری، فراخوان هایی برای مقابله با اشغالگران پخش شد.

فلسطینی ها نیز در حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی ویدیوهایی از درگیری های مسلحانه میان نیروهای مقاومت و اشغالگران در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای رژیم صهیونیستی به جنین و دیگر مناطق یورش بردند

نیروهای رژیم صهیونیستی به جنین و دیگر مناطق یورش بردند