مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:502023-12-31بين الملل

رسانه های اسراییلی: موشک های غزه تمامی ندارد


رسانه های عبری امروز یک شنبه 31 دسامبر در هشتادوششمین روز از جنگ علیه غزه با اذعان به شکست ارتش اسراییل در حمله زمینی، تاکید کردند که این نظامی گری «موشک های غزه را به صفر نخواهد رساند».

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ حتی اگر جنگ با موفقیت اسراییل در دستیابی به اهدافش به پایان برسد، پرتاب موشک از سمت نوار غزه به ما تمام نخواهد شد ، این مقدمه گزارش رادیو ارتش اسراییل از ترس ها درباره موشک های مقاومت فلسطین است.

حملات موشکی حماس علیه شهرک های اشغالی یک افسر ارشد ارتش اسراییل در گفت وگو با این رسانه عبری به مشکل دائمی شهرک نشینان اشاره و می گوید که حتی پس از گذشت سال ها هم، ساکنان اسراییلی شمال نوار غزه ممکن است صدای آژیرهای هشدار را بشنوند .

فرار شهرک نشینان اسراییلی از شمال غزه بعد از عملیات 7 اکتبر اعتراف ها به شکست در غزه در حالی آغاز شده که ارتش اسراییل بعد از 86 روز بمباران هوایی و جنگ زمینی 2 ماهه به هیچ یک از اهداف خود مثل دستگیری اعضای حماس یا آزادی اسرای شهرک نشین نرسیده و تنها آمار تلفات نظامی و انهدام جنگ افزارها را افزایش داده است.

معرفی رهبر حماس در غزه یحیی السنوار، به عنوان یکی از اهداف ارتش اسراییل رسانه های اسراییلی در شرایطی از توان موشکی غزه ابراز نگرانی می کنند که آمریکا از ابتدای جنگ تاکنون، چندین محموله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های اسراییلی: موشک های غزه تمامی ندارد

رسانه های اسراییلی: موشک های غزه تمامی ندارد