مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:202024-01-10سياسي

استفاده از همه فرصت های سیاسی و ارتباطی کشورهای اسلامی برای پایان جنایت در فلسطین


در دیدار علی راشد النعیمی با قالیباف در حاشیه برگزاری نشست اضطراری کمیته فلسطین(PUIC) بر استفاده از همه فرصت های سیاسی و ارتباطی کشورهای اسلامی برای پایان جنایت بشری رژیم صهیونیستی در فلسطین تأکید شد.

- در دیدار علی راشد النعیمی با قالیباف در حاشیه نشست اضطراری کمیته فلسطین(PUIC) تأکید شد استفاده از همه فرصت های سیاسی و ارتباطی کشورهای اسلامی برای پایان جنایت در فلسطین در دیدار علی راشد النعیمی با قالیباف در حاشیه برگزاری نشست اضطراری کمیته فلسطین(PUIC) بر استفاده از همه فرصت های سیاسی و ارتباطی کشورهای اسلامی برای پایان جنایت بشری رژیم صهیونیستی در فلسطین تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی راشد النعیمی، رییس کمیسیون دفاعی مجلس امارات متحده عربی در حاشیه برگزاری پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی(PUIC) که صبح امروز چهارشنبه در تهران برگزار شد، با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

قالیباف در ابتدای این دیدار با بیان اینکه نشست فعلی در رابطه با موضوع فلسطین به عنوان مهم ترین موضوع جهان اسلام و جهان بشریت است، گفت: امروز توقع مردم فلسطین این است که کشورهای اسلامی با توجه ویژه به این کشور کمک کنند، چرا که ادامه شرایط موجود می تواند به همه کشورهای منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از همه فرصت های سیاسی و ارتباطی کشورهای اسلامی برای پایان جنایت در فلسطین

استفاده از همه فرصت های سیاسی و ارتباطی کشورهای اسلامی برای پایان جنایت در فلسطین