مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:052024-01-18اجتماعي

آیا نیروگاه حرارتی روی بارش ها اثر دارد؟


نیشابور که زمانی به دلیل بلندترین قله شرق کشور، بینالود شهر ابر و برف و باران نام گرفته بود و حتی در سال 1350 داخل شهر تا سه متر برف گزارش شد، اما متأسفانه طی 30 سال اخیر به دلیل آنچه گفته می شود احداث نیروگاه حرارتی در دامنه قله بینالود مشکلات بسیاری برای .

- ایسنا/خراسان رضوی نیشابور که زمانی به دلیل بلندترین قله شرق کشور، بینالود شهر ابر و برف و باران نام گرفته بود و حتی در سال 1350 داخل شهر تا سه متر برف گزارش شد، اما متأسفانه طی 30 سال اخیر به دلیل آنچه گفته می شود احداث نیروگاه حرارتی در دامنه قله بینالود مشکلات بسیاری برای بارش های این منطقه ایجاد شده است.

بر اساس نظر دانشمند نیشابوری دکتر فرشید رییسی ، خروجی دمای نیروگاه حرارتی این شهر اجازه بارش نمی دهد و خروجی فشار آن، سامانه بارشی این شهر را از منطقه دور کرده است.

نیشابور حال خود به یک نمونه مستند و محرز از مرگ بارش ها تبدیل شده به طوری که چهار فصل آن تابستانی شده و مرگ نزولات در شهر ابر، برف و بارش را ببار آورده است.

آخرین ذخیره آب های زیرزمینی را مصرف می کنیم دبیر کارگروه محیط زیست نیشابور در همین خصوص به ایسنا گفت: امروزه در حال مصرف آخرین منابع آب های زیرزمینی منطقه هستیم، حتی در برخی مناطق نیز به سنگ بستر و آب های شور رسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا نیروگاه حرارتی روی بارش ها اثر دارد؟

آیا نیروگاه حرارتی روی بارش ها اثر دارد؟