مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 17:202023-12-24سياسي

راهبردهای انتخاباتی رهبر معظم انقلاب گفتمان سازی شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت گفتمان سازی راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: ما موظفیم چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت مدنظر مقام معظم رهبری را تبدیل به گفتمان کنیم زیرا این چهار راهبرد نهایتاً منجر به اقتدار ملی خواهد شد.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت گفتمان سازی راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: ما موظفیم چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت مدنظر مقام معظم رهبری را تبدیل به گفتمان کنیم زیرا این چهار راهبرد نهایتاً منجر به اقتدار ملی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در چهارمین جلسه شورای جهاد تبیین لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات و ضرورت گفتمان سازی راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: ما موظف هستیم چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت مدنظر مقام معظم رهبری را تبدیل به گفتمان کنیم زیرا این چهار راهبرد نهایتاً منجر به اقتدار ملی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقتدار ملی، امنیت را به وجود می آورد و امنیت نیز بستر هر پیشرفت در همه عرصه ها و باعث ارتقا سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دینی خواهد شد، افزود: یکی از اقدامات عملی که باید انجام بگیرد گسترش خدمات کمی و کیفی است که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبردهای انتخاباتی رهبر معظم انقلاب گفتمان سازی شود

راهبردهای انتخاباتی رهبر معظم انقلاب گفتمان سازی شود