مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 08:102024-01-05بين الملل

شهید سلیمانی مهندس دفاعی محور مقاومت و یک مکتب تاریخی بزرگ است


کارشناس و تحلیلگر لبنانی تاکید کرد که شهید قاسم سلیمانی، مهندس دفاعی محور مقاومت و یک مکتب تاریخی کامل و بزرگ با عقاید، جغرافیا، مهندسی، ایده و استراتژی خود است.

- کارشناس و تحلیلگر لبنانی تاکید کرد که شهید قاسم سلیمانی، مهندس دفاعی محور مقاومت و یک مکتب تاریخی کامل و بزرگ با عقاید، جغرافیا، مهندسی، ایده و استراتژی خود است.

حکم امهز تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی لبنان در گفت وگو با ایسنا در خصوص نقش حاج قاسم سلیمانی در دفاع از جبهه های محور مقاومت به ویژه در لبنان و فلسطین در رویارویی با رژیم صهیونیستی و دستاوردهایی که محقق کرده اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی، مهندس دفاعی محور مقاومت است که در جنگ تحمیلی علیه ایران شرکت و تجربیات بسیاری کسب کرد.

او همچنین در دفاع از مسائل مظلومان و مسلمانان جهان و حتی مظلومان غیر مسلمان نقشی اساسی داشت.

او در کنار مردم بوسنی و هرزگوین و همچنین در دوره اخیر متوجه شدیم که در کنار ونزوئلا از طریق حمایت های اقتصادی، نفتی و موضع گیری سیاسی در مقابل آمریکا ایستاد.

امهز گفت: حاج قاسم سلیمانی نقش بسیار مهمی در موضوع محور مقاومت و رهبری محور مقاومت داشت و می توان از آن به عنوان برجسته ترین رهبر محور مقاومت یاد کرد که برای مقابله با رژیم صهیونیستی و سیاست های ایالات متحده آمریکا در منطقه تلاش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی مهندس دفاعی محور مقاومت و یک مکتب تاریخی بزرگ است

شهید سلیمانی مهندس دفاعی محور مقاومت و یک مکتب تاریخی بزرگ است