مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:552024-01-17سياسي

نشست دبیر ستاد حقوق بشر با سازمان های مردم نهاد


معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران بر نقش کلیدی سازمان های مردم نهاد در حمایت و ارتقای حقوق بشر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در نشست تخصصی و تعاملی با سازمان های مردم نهاد دارای مقام مشورتی در شورای حقوق بشر ضمن قدردانی از اقدامات سمن ها در حوزه بین المللی، اظهار داشت: سمن ها از نقش کلیدی و بسیار مهمی در حمایت و ارتقای حقوق بشر در داخل و در عرصه بین المللی برخوردارند.

غریب آبادی با بیان اینکه پروژه حقوق بشر یک پروژه سیاسی است و مدعیان حقوق بشر به ویژه در قضیه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه حیثیت و آبرویی برای حقوق بشر باقی نگذاشته اند، تصریح کرد: برنامه ریزی کلیدی و ارتباط تنگاتنگ با سازمان های مردم نهاد، ظرفیت سازی و توانمندسازی و همچنین فعال کردن ظرفیت های سازمان های مردم نهاد، یک مؤلفه اساسی در برنامه های ستاد حقوق بشر است.

وی در پایان از سمن ها خواست در حوزه های تخصصی خود مهمترین چالش ها و آسیب های حقوق بشری و فرایندهای مخل حقوق مردم را شناسایی و به ستاد حقوق بشر منعکس کنند تا با کمک و تعامل با دستگاه های اجرایی زمینه رفع آنها فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست دبیر ستاد حقوق بشر با سازمان های مردم نهاد

نشست دبیر ستاد حقوق بشر با سازمان های مردم نهاد