مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:302024-01-10اجتماعي

رویداد هوای مادری به فرزندپروری و افزایش کیفیت تربیت فرزند کمک می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی همتی فر امروز در مراسم افتتاحیه اولین رویداد ملی هوای مادری که در محل باغ خاتون شهر مشهد برگزار شد، - رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با تاکید براینکه تربیت کودکان در کانون خانه و خانواده اتفاق می افتد، گفت متاسفانه نسبت به وضع موجود از تربیت اوان یا ابتدای کودکی فاصله گرفته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی همتی فر امروز در مراسم افتتاحیه اولین رویداد ملی هوای مادری که در محل باغ خاتون شهر مشهد برگزار شد، پیرامون این رویداد ملی اظهار کرد: وقتی از تعلیم و تربیت دوره اوان کودکی صحبت می کنیم معمولا در اولین نگاه، کودکستان به ذهن ما می آید، اما بستر های تربیتی دیگری باید در این راستا وجود داشته باشند.

وی افزود: وقتی افق نگاهمان را تمدنی کرده و به شکل گیری کودکستان فکر کنیم، خانه و خانواده ظهور پیدا می کنند که در این راستا متاسفانه نسبت به وضع موجود از تربیت اوان کودکی فاصله گرفته ایم.

همتی فر بیان کرد: در این بین، بستری فراهم می شود تا به این سوال پاسخ دهیم که چقدر به نقش پدر و مادر در تربیت فرزندانمان توجه داریم؟ این سوال پیش روی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قرار گرفته است؛ لذا باید زمینه سازی کنیم تا خانواده ها توانمند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد هوای مادری به فرزندپروری و افزایش کیفیت تربیت فرزند کمک می کند

رویداد هوای مادری به فرزندپروری و افزایش کیفیت تربیت فرزند کمک می کند