مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 22:502024-01-02سياسي

اجماع نظر برای گرفتن حقوق اهواز و خوزستان از حاکمیت، یک الزام است


با توجه به محدودیت منابع و مشکلاتی که امروز گریبان گیر کشور شده، طبیعی است که قدری با ایده آل ها فاصله داشته باشیم اما اجماع نظر برای گرفتن حقوق اهواز و خوزستان از حاکمیت، - ایسنا/خوزستان شهردار اهواز گفت: با توجه به محدودیت منابع و مشکلاتی که امروز گریبان گیر کشور شده، طبیعی است که قدری با ایده آل ها فاصله داشته باشیم اما اجماع نظر برای گرفتن حقوق اهواز و خوزستان از حاکمیت، یک الزام برای موفقیت شهر اهواز است.

رضا امینی در آیین افتتاح فاز دو میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز که امروز (12 دی ماه) انجام شد، اظهار کرد: همه نمایندگان مردم در شورای شهر مشکلات دغدغه شهر را دارند اما عوامل ثانویه و بیرون از شهرداری که ریشه در سیاست های دشمنان در خارج از کشور دارد، موجب شده اند که تلاش شود تا تفرقه ایجاد کنند زیرا نمی توانند موفقیت ها را ببینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه شهری افزود: اهواز دیگر آب گل آلودی نیست که هر کسی بخواهد، بتواند از آن ماهی بگیرد.

شهرداری به سمت شفافیت حرکت می کند.

شایسته سالاری جایگزین رانت و ارتباط شده و امپراطوری برخی از پیمانکاری ها از بین رفته است.

شهردار اهواز گفت: افتخار ما این است که از حقوق مردم دفاع کنیم، فسادستیز باشیم، متهم شویم اما منافع مردم حفظ شود و هر ظرفیت را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجماع نظر برای گرفتن حقوق اهواز و خوزستان از حاکمیت، یک الزام است

اجماع نظر برای گرفتن حقوق اهواز و خوزستان از حاکمیت، یک الزام است