مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 17:202023-12-27اقتصادي

برداشت بیش از یک میلیون بشکه نفت توسط دستگاه های تفکیک گر در شرکت نفت گچساران


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: از ابتدای دولت انقلابی سیزدهم تاکنون بیش از یک میلیون و 152 هزار بشکه نفت به وسیله دستگاه های تفکیک گر و فرآورش سیار MOS و MOT به منظور پیشگیری از سوزانده شدن و آلودگی های محیط زیستی در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برداشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا کمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش صادرات نفت در دولت سیزدهم اظهار کرد: وزارت نفت در میدان عمل انقلابی عمل کرده است و کارکنان نفت در این زمینه پیشتاز بوده است.

وی بیان کرد: عملیات برداشت نفت از طریق دستگاه های تفکیک گر و فرآورش سیار، نقش حائز اهمیتی در کاهش حجم نفت سوزانده شده، جلوگیری از آلودگی محیط زیست و هدررفت سرمایه ملی، افزایش تولید و اعمال دقت بیشتر در گرفتن تصمیم برای توسعه میدان ها، انجام عملیات بهره برداری به موقع از چاه و طراحی تسهیلات فرآورش مناسب در میدان ها دارد.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از یک میلیون و 152 هزار و 330 بشکه نفت به وسیله دستگاه های تفکیک گر و فرآورش سیار MOS و MOT به منظور پیشگیری از سوزانده شدن و آلودگی های محیط زیستی در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برداشت شد که این کار اقدامی بزرگ به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت بیش از یک میلیون بشکه نفت توسط دستگاه های تفکیک گر در شرکت نفت گچساران

برداشت بیش از یک میلیون بشکه نفت توسط دستگاه های تفکیک گر در شرکت نفت گچساران