مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 19:452023-12-31سياسي

دورهمی مادران شهدای تک پسر تهران در آستانه روز مادر


مراسم تکریم مادران شهدای تک پسر شهر تهران در آستانه ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، با حضور جمعی از مسؤولان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، در آستانه ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، مراسم تکریم مادران شهدای تک فرزند پسر شهر تهران با حضور خانواده های معظم شهدا، سیدرمضان موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه، علیرضا فخاری استاندار تهران و اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ برگزار شد.

حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم طی سخنرانی کوتاه اظهار کرد: شما مادران معظم شهدا مستغنی هستید و نیازی به سخنرانی امثال من ندارید چرا که مثلا از فضائل حضرت زهرا(س)، عظمت مادر، ایثار و با هر موضوعی بخواهم سخن بگویم شما عملا اثبات کردید و بهتر از ما می دانید و فقط خدمت رسیدم از وجود معنویات و برکات شما استفاده کنم تا در مسیر شهدا حرکت کنم و راه شهدا را ادامه دهم.

   وی سپس با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مادران شهدا گفت: ایشان همواره تاکید دارند در چنین محافلی سلام ویژه من را به خانواده معظم شهدا و مخصوصا مادران شهدا برسانید و همواره دعاگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی مادران شهدای تک پسر تهران در آستانه روز مادر

دورهمی مادران شهدای تک پسر تهران در آستانه روز مادر