مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:452024-01-01فرهنگي

درخشش اصفهان در جشنواره فیلم رشد


«7600» کدی است که خلبان ها در زمان قطع ارتباط با مرکز اعلام می کنند و «بمانی» نوجوانی از روستاهای شرق اصفهان است که به خلبانی علاقه دارد.

این علاقه و کد ارتباطی، - ایسنا/اصفهان 7600 کدی است که خلبان ها در زمان قطع ارتباط با مرکز اعلام می کنند و بمانی نوجوانی از روستاهای شرق اصفهان است که به خلبانی علاقه دارد.

این علاقه و کد ارتباطی، دست مایه فیلمی به کارگردانی بهروز باقری و تهیه کنندگی و بازیگری علی اوسیوند شد که دیپلم افتخار بهترین فیلم بخش بین الملل پنجاه و سومین جشنواره بین المللی فیلم رشد را از آن خود کرد.

بهروز باقری، فیلم نامه نویس و کارگردان فیلم سینمایی 7600 به ایسنا گفت:در دوران کرونا در سفر به یکی از روستاهای شرق اصفهان، بچه هایی را دیدم که روی تپه ای در حال تلاش برای متصل شدن به برنامه شاد و حضور در کلاس درس بودند.

این موضوع در ذهن من باعث این دغدغه و سوال شد که در روزگار اینترنتِ ماهواره ای چرا بچه ها در کشور ما برای دسترسی به یک نرم افزار مشکل دارند؟ همین دغدغه شروع نوشتن فیلمنامه نیمه بلند اینجا آنتن نمی دهد شد.

او ادامه داد: برگزیده شدن اینجا آنتن نمی دهد در جشنواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جشنواره فیلم کرمان انگیزه ای شد تا من دست به کار بازنویسی و تبدیل آن فیلم نامه سینمایی شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش اصفهان در جشنواره فیلم رشد

درخشش اصفهان در جشنواره فیلم رشد