مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:502023-12-30اقتصادي

تأثیر بارش ها بر کمبود آب در تهران / پرمصرف ها فشار آب تهران را کم کردند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «مردم باور ندارند بحران آب داریم»، این گزاره کوتاه، اما پربسامد حوزه آب است که از زبان مسئولان ریزودرشت می شنویم، - مردم باور ندارند بحران آب داریم ، این گزاره کوتاه، اما پربسامد حوزه آب است که از زبان مسئولان ریزودرشت می شنویم، ولی گویا گوش شنوایی برای آن وجود ندارد و هنوز باور نکرده ایم تهران وارد چهارمین سال خشکسالی شده و مصرف آب نیز به تبع گسترش روزافزون شهر، زیاد شده است  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مردم باور ندارند بحران آب داریم ، این گزاره کوتاه، اما پربسامد حوزه آب است که از زبان مسئولان ریزودرشت می شنویم، ولی گویا گوش شنوایی برای آن وجود ندارد و هنوز باور نکرده ایم تهران وارد چهارمین سال خشکسالی شده و مصرف آب نیز به تبع گسترش روزافزون شهر، زیاد شده است.

همین نبود باور جمعی خود یک بحران است! چه آنکه وقتی مردم باور نکنند با بحران آب، آن هم در کلانشهری به وسعت تهران مواجه هستیم، مجریان ناگزیر به استفاده از ابزار های متنوع هستند.

یکی از این ابزار ها مدیریت فشار آب است که در کنار سایر ابزار ها همچون کاهش هدررفت شبکه توزیع و به کارگیری تجهیزات کاهنده مصرف در دستور کار قرار دارد تا شاید در مسیر صحیح مدیریت مصرف آب گام برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر بارش ها بر کمبود آب در تهران / پرمصرف ها فشار آب تهران را کم کردند

تأثیر بارش ها بر کمبود آب در تهران / پرمصرف ها فشار آب تهران را کم کردند