مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:002024-01-15سياسي

حمایت از خانواده های چند قلو دار در طرح جوانی جمعیت در میناب


معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در دیدار با زوج مینابی صاحب 3 فرزند سه قلو گفت: حمایت از خانواده های چند قلو در طرح جوانی جمعیت مورد تاکید رییس جمهور است و دستگاه ها باید به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه  این شهرستان در دیدار با زوج مینابی صاحب سه فرزند سه قلو اظهار داشت: حمایت از خانواده های چند قلو زا یکیاز  برنامه های جدی در بخش جوانی جمعیت و مورد تاکید رییس جمهور است  که دستگاه ها باید به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

وی افزود: در این دیدار  بر لزوم حمایت مادی و معنوی از این خانواده تاکید شد، چرا که این موضوع مورد حمایت مقام معظم رهبری نیز است.

فرماندار شهرستان میناب گفت: ما نیز در قبال تولد این نوزادان مسئول هستیم و باید در رفع نیازهای این نوزادان و والدین آنان احساس مسئولیت کنیم.

سلحشور عنوان کرد: پیگیر واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات ساخت مسکن، برای این خانواده هستیم و طبق  فرمایشات  رهبر معظم انقلاب پشتوانه جمعیتی کشور و آینده سازان ایران اسلامی باید حمایت شده و مشکلات آنها نیز رفع شود.

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: قوانین طرح جوانی جمعیت خاص خانواده های 3 قلو و بیشتر باید به درستی اجرا شود و تخصیص زمین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از خانواده های چند قلو دار در طرح جوانی جمعیت در میناب

حمایت از خانواده های چند قلو دار در طرح جوانی جمعیت در میناب