مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:302024-01-09سياسي

60 درصد افراد در ازدواج دوم خود بار دیگر طلاق گرفتند


 یک روان درمانگر تحلیلی نکاتی را در رابطه با اینکه طلاق چگونه اتفاق بیفتد که عوارض آن برای دو طرف کمتر باشد و بهتر بتوانند زندگی خود را ادامه دهند، - ایسنا/خراسان رضوی  یک روان درمانگر تحلیلی نکاتی را در رابطه با اینکه طلاق چگونه اتفاق بیفتد که عوارض آن برای دو طرف کمتر باشد و بهتر بتوانند زندگی خود را ادامه دهند، تشریح کرد.

علی ثاقبی در گفت‎ وگو با ایسنا، در خصوص طلاق خوب اظهار کرد: طلاق از منظری که من تعریف می کنم این است که ابتدا رابطه عمیقی بین زوجی شکل بگیرد، با هم زندگی مشترکی تشکیل دهند و سپس زمانی به نقطه ای برسند که تصمیم به جدایی بگیرند.

معمولا زوج باید حداقل یکی، دو سال با هم بوده باشند تا به این عمق رسیده باشند.

ممکن است زوجی بعد از یک ماه تصمیم به جدایی بگیرند که از نظر شرعی و قانونی طلاق محسوب می شود و درست است که این جدایی هم تبعاتی دارد اما وقتی پیوند عمیقی شکل نگرفته باشد، به این مفهومی که در مورد آن صحبت می‎ کنیم مرتبط نخواهد بود.

وی افزود: مفهوم طلاق در جامعه قبل از مدرن، جامعه کشاورزی و جامعه قبل از عصر صنعتی به گونه ای دیگر بوده؛ زیرا کارکرد ازدواج تفاوت داشته اما در فضای مدرن که افراد از ساختار قبیله ای جدا می شوند، ازدواج و طلاق مفهوم دیگری پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد افراد در ازدواج دوم خود بار دیگر طلاق گرفتند

60 درصد افراد در ازدواج دوم خود بار دیگر طلاق گرفتند