مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 18:002024-01-12اجتماعي

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان


مدیرکل هواشناسی استان زنجان از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: این هشدار برای بازه زمانی صبح شنبه تا اواخر روز یکشنبه صادر شده است.

- محمدرضا رحمن نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و اظهار کرد: این هشدار برای بازه زمانی صبح شنبه تا اواخر روز یکشنبه صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزایش سرعت باد و بارش های پراکنده را دلیل صدور هشدار هواشناسی اعلام و تصریح کرد وزش باد نسبتا شدید تا شدید و بارش پراکنده باران و برف نوع مخاطره مد نظر برای صدور این هشدار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه همه مناطق استان تحت تاثیر فعالیت سامانه اعلامی خواهد بود، ادامه داد: آسیب به تاسیسات مرتفع و کم استحکام شهری و روستایی و پرتاب اشیا در اثر وزش باد شدید، احتمال اختلال در تردد و لغزندگی معابر به ویژه مسیرهای کوهستانی و وقوع کولاک برف از جمله اثرات فعالیت این سامانه جوی است.

وی خودداری از پارک خودرو در کنار تابلوها، بنرها، داربست ها، ساختمان های نیمه کاره و درختان خشکیده، اطمینان از استحکام داربست ها، تابلوهای تبلیغاتی و دکل ها و احتیاط در سفرهای برون شهری و محورهای کوهستانی را از توصیه های این شرایط جوی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان