مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:052023-12-26سياسي

نشست «جایگاه حضرت مریم(س) در ادیان الهی» برگزار می شود


اولین نشست تخصصی بین المللی «جایگاه حضرت مریم(س) در ادیان الهی»، (5 دی ماه) به همت اداره ارتباطات فرهنگی بین المللی زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.

- اولین نشست تخصصی بین المللی جایگاه حضرت مریم(س) در ادیان الهی ، (5 دی ماه) به همت اداره ارتباطات فرهنگی بین المللی زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اداره ارتباطات فرهنگی بین المللی زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)، نشست جایگاه حضرت مریم(س) در ادیان الهی را به صورت حضوری و برخط برگزار می کند.

در این نشست، خوری اسقف وانیا سرگیز، مسئول خلیفه گری آشوری کلدانی کاتولیک و حجت الاسلام والمسلمین یحیی جهانگیری، رییس دفتر نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در شهر مقدس قم سخنرانی می کنند.

همچنین، مرضیه مینایی پور دبیری این نشست را به عهده دارد.

این نشست تخصصی بین المللی، امروز، سه شنبه (5 دی ماه) ساعت 14 تا 16 در میدان توحید، خیابان پرچم، پلاک 20/18 برگزار می شود و از طریق کیوآرکد مندرج در پوستر قابل دسترسی مجازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «جایگاه حضرت مریم(س) در ادیان الهی» برگزار می شود

نشست «جایگاه حضرت مریم(س) در ادیان الهی» برگزار می شود