مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:502024-01-01اجتماعي

انتقاد کاوه مدنی از مطرح شدن برخی ادعاها در مورد دلایل کم بارشی ایران


هر چند که آلودگی هوا و گرمایش منطقه ای و جهانی می تواند به کاهش بارش، افزایش گرما و تبدیل برف به باران کمک کند، معرفی آلاینده ها به عنوان عامل خشکی ایران در سال جاری با اتکا به یک نقشه رنگی حرکتی ضد علمی و عامل تشویش اذهان عموم غیرمتخصص و نگران است و ما .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ کاوه مدنی معاون پیشین سازمان حفاظت محیط زیست ایران با اشاره به توییت یک کارشناس اقتصاد مسکن در مورد بارش ها در ایران نوشت: هشدار: مطلب زیر که در فضای مجازی دست به دست می شود، حاوی اطلاعات نادرست است.

نکنید آقا، نکنید! ذهن مشوش مردم را بیش از این با داستان های دنیای مجازی و اطلاعات گمراه کننده درگیر نکنید.

چگونه از یک نقشه رنگارنگ شاخص آلودگی هوا به این نتیجه رسیدید؟ توجیه فیزیکی ادعای شما که این همه پژوهشگر و متخصص ایرانی و غیرایرانی از درک آن عاجزند، چیست؟ با بررسی به کدام آمار بارش باران و برف در ایران، ترکیه و عربستان چنین حکمی صادر کردید؟ هم بستگی بین دو متغیر دلخواه ما بیانگر رابطه علی-معلولی بین آن دو نیستند.

اگر همچنان بر این باورید که بالا بودن سطح آلاینده های هوا عامل اصلی نباریدن است، دلایل نباریدن بی سابقه در کشوری نظیر کانادا (دومین کشور پهناور جهان) در سال جاری را با اتکا بر نظریه خود توضیح دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کاوه مدنی از مطرح شدن برخی ادعاها در مورد دلایل کم بارشی ایران

انتقاد کاوه مدنی از مطرح شدن برخی ادعاها در مورد دلایل کم بارشی ایران