مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:552023-12-23اجتماعي

سه روز باران برای این استان ها! + اسامی


بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت روز گذشته (جمعه) وارد کشور شده و بر اساس پیش بینی ها تا روز دوشنبه در کشور شاهد بارندگی ها خواهیم بود.

- سازمان هواشناسی با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور، از تداوم بارش ها در کشور تا روز دوشنبه خبر داد و اعلام کرد: امروز در تهران گاهی وزش باد و بارش های پراکنده پیش بینی شده است.

طبق گزارش ایرنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت روز گذشته (جمعه) وارد کشور شده و بر اساس پیش بینی ها تا روز دوشنبه در کشور شاهد بارندگی ها خواهیم بود.

بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری، امروز (شنبه) در استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب و بخش هایی از مرکز و به تدریج در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی بارش باران، رعد و برق و در نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

امروز گستره بارش ها در مناطقی از نیمه شمالی فارس، جنوب و غرب استان اصفهان را نیز در برخواهد گرفت؛ همچنین از اواخر وقت امروز در برخی نقاط دامنه های جنوبی البرز و شرق و شمال شرق کشور بارش ها را همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

شدت بارش ها امروز در شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب استان های کردستان و آذربایجان غربی خواهد بود که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه روز باران برای این استان ها! + اسامی

سه روز باران برای این استان ها! + اسامی